Friday, July 15, 2011

My Sister

ni la akak aku a.k.a ina



salam..
arini nk cite pasal kakak aku pulak.. kakak aku x ramai.. dia ni sorg jeh.. dia teman gaduh, dia la teman aku bercerita.. nak pinjam duit pon kat dia.. hahaha.. seorg kakak yg agak sporting n memahami.. tapi kadang2 tu tak jugak.. ikut mood.. dah abis blaja dh.. lulusan Universiti Sains Malaysia dalam jurusan Komunikasi.. okay nak tau nama dia.. sebijik nama aku tapi lain sket.. hahaha!! Marina binti Muhammad. sama x?? sama x?? tarikh lahir pon dekat-dekat ngn aku.. 26 ogos 19...  dh nak kawen dh akak aku ni.. dia pon blogger gak... ni blog dia.. sila-sila la jenguk..http://oneloveintwohearts.blogspot.com

akak aku ni, kalo bab shopping bagi kat dia.. pergh.. suka bebeno.. ni dia nk beli, tu dia nk beli.. aku ni tukang teman jeh.. jadi la.. hahaha.. yg penting dapat berjalan.. pe lg aku nk cite pasal dia ni.. haaaa.. pergh... dia ni bab bergambar.. ko kasi kat dia.. suka weh.. aku x tau la pe yg dia x suka...

ni time dia masok contest..

ni time bila aku x tau.. hahaha 




haa.. akak aku ni suka join kontest..  mcm2 kontest dh dia try.. ada yg menang, ada yg kalah.. tu adat la kan... yg penting mencuba.. daripada aku ni haa. haram.. hahaha!!!

dia ni ada tunang dh.. ate nk kawen.. ,esti la bertunang dulu ye tak... tunang akak aku ni tersgt la baik.. untung ko naa.... dorg ni dh couple 7 tahun beb! ko ado? mmg tak r kn.. so, tahun ke-7 dorg ni dorg nk tamatkan zaman bujang dorg..
aku doakan ko ngn incik tunang ko bahagia dunia akhirat k..

meh aku selit sket gambar dorg berdua ni..

sweet x??? lu org pk la sndiri..
p/s: ni la akak aku kalo korg nk taw..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...